A két szó, amit mostanában a leggyakrabban kapok email-ben a gyártóktól: sold out
Ebben a szezonban az első ilyen email-t még áprilisban kaptam a Casa Moda-tól, hogy a rendelt rövid ujjú ingből nincs és nem is lesz már. Furcsáltam kicsit, hogy még szinte el sem kezdődött a tavasz, náluk máris elfogyott egy rövid ujjú ing. Ezután még 1-2 ingnél ugyanez előfordult, aztán egy időre javult a helyzet.
Pár hete sajnos ismét előjött ez a probléma és nem csak a Casa Moda-nál. Mostanában szinte nem tudok úgy megrendelést küldeni a gyártóknak, hogy ne kapjam vissza válasz email-ben, hogy a rendelt ingek közül valamelyik "elfogyott" vagy "jelenleg nincs raktáron, a 29. hét végén lesz újra". Ilyenkor a jobbik eset ha 1 hét múlva újra lesz belőle, de ha több hetet kell rá várni vagy teljesen elfogyott az elég kellemetlen. Nem túl jó érzés értesíteni a vásárlókat, hogy az ingből, amit rendeltek már nincsen... Az viszont nagyon jó érzés, amikor kedvesen visszaírnak, hogy "semmi gond, megvárom" vagy "nem baj, legyen helyette xy színű". :)
Valószínű, hogy nyár végéig még párszor elő fog fordulni ilyen eset, amiért előre is elnézést kérek, de igyekszem mindig frissíteni a termékeket úgy, hogy csak olyan legyen fent az oldalon, amiből még tudunk rendelni.